VŠEOBECNÉ OTÁZKY
Ako dlho potrvá doručenie mojej objednávky?
Vždy sa snažíme všetky objednávky odoslať čo najskôr. Ak ste si objednali položku, ktorá je na sklade, mali by ste svoju objednávku dostať do 1-5 pracovných dní v závislosti od krajiny, v ktorej žijete. Ak ste si položku objednali vopred, dátum dodania nájdete v popise položky.
Ako vybrať správnu veľkosť?
Sprievodcu veľkosťou nájdete pri každej položke. Môžete tiež vidieť výšku modelky a veľkosť, ktorú nosí. Ak sa nachádzate medzi veľkosťami, odporúčame vám vybrať si väčšiu veľkosť.
Aké sú možnosti platby?
Používame služby Stripe (kreditná karta), PayPal, Apple Pay, priamy bankový prevod a dobierku.
Ako môžem použiť zľavový kupón?
Svoj zľavový kupón môžete použiť na pokladni.
Prečo som po uskutočnení objednávky nedostal e-mail?
Ak ste nedostali e-mail s podrobnosťami o vašej objednávke, skontrolujte priečinok "propagačné akcie" alebo "spam". Ak správu nenájdete ani tam, je možné, že ste pri vypĺňaní objednávky nesprávne uviedli svoj e-mail.
VÝMENY A VRÁTENIE TOVARU
Ako si môžem vymeniť tovar?
Tovar si môžete vymeniť do 90 dní od prijatia objednávky. Tovar musí byť v novom stave: nevypratý, nepoškodený, s etiketami a v pôvodnom obale.
Postup výmeny výrobku:
1. Vyplňte formulár na tomto odkaze: VÝMENA PRODUKTOV
2. Pošlite nám balík na:
Aeon Athletics Group d.o.o.
Polje 9 Z
6310 Izola
Slovenia
3. Nezabudnite k zásielke priložiť faktúru, baliaci list alebo tento formulár - inak nebudeme vedieť vaše údaje.
4. Po prijatí balíka vám v ten istý deň pošleme potvrdzujúci e-mail s poukazom. Túto poukážku budete môcť použiť aj na dopravu.
Ako môžem vrátiť svoj tovar?
Tovar môžete vrátiť do 14 dní od prijatia objednávky. Tovar musí byť v novom stave: nevypratý, nepoškodený, s etiketami a v pôvodnom obale.
Odporúčame, aby ste si tovar pred praním vždy vyskúšali.
Postup vrátenia výrobku:
1. Vyplňte formulár na tomto odkaze: VRÁTENIE PRODUKTU
2. Pošlite nám balík na:
Aeon Athletics Group d.o.o.
Polje 9 Z
6310 Izola
Slovenia
3. Nezabudnite k zásielke priložiť faktúru, baliaci list alebo tento formulár - inak nebudeme vedieť vaše údaje. Po prijatí vášho tovaru dostanete potvrdzujúci e-mail.
4. Vrátenie peňazí bude spracované do 14 pracovných dní od prijatia balíka. Vrátenie peňazí vám bude doručené rovnakým spôsobom, akým bola vykonaná vaša platba.
Kto hradí náklady na dopravu v prípade výmeny?
Kupujúci hradí dopravu do nášho skladu, zatiaľ čo dopravu späť ku kupujúcemu hradí spoločnosť Aeon Athletics Group. Po uskutočnení výmeny dostanete poukaz na tovar + sumu poštovného, takže do balíka môžete pridať aj ďalšie položky a využiť dopravu zadarmo.
Kedy dostanem peniaze za vrátený tovar?
Vrátenie peňazí bude spracované do 14 pracovných dní od prijatia balíka.
Dostal som poškodený tovar, ako funguje reklamácia?
Snažíme sa, aby naše položky boli bezchybné, ale môže sa stať, že položka má chybu z výroby.
Všetky naše položky sú testované a 100 % si za nimi stojíme. Všetky položky s továrenskými chybami budú na našich expanziách vymenené. Ak položka nie je na sklade, vrátime vám peniaze.
Postup regenerácie výrobku:
1. Vyplňte formulár na tomto odkaze: REGENERÁCIA VÝROBKOV
2. Dostanete potvrdzujúci e-mail, na ktorý odpoviete fotografiami chýb.
3. Položky nám zatiaľ nemusíte posielať. Ak je problém jasný, môžeme na základe vašich fotografií potvrdiť reklamáciu. Ak budeme potrebovať ďalšie dôkazy, budeme vás kontaktovať
4. Ak bude reklamácia prijatá, pošleme vám náhradný tovar. Ak položku nemáme na sklade, vrátime vám peniaze